PARC NATURAL DE SHIRETOKO

Avui hem passat el dia dins el parc natural de Shiretoko. Els colors són increïbles i la llibertat d’anar en cotxe ens ha anat molt bé. Hem fet diverses passejades per rutes que tenen marcades. Tot i que ens ha sapigut greu no fer totes les que volíem. Algunes estaven tancades pel perill que suposen els óssos. Diuen que estan molt actius i no deixen que facis excursions per on vulguis. Per cert, mentres conduiem cap a un dels punts d’excursió, hem pogut veure un ós!!!! Ens ha creuat per davant del cotxe i ens hem quedat al·lucinats. Era inmens, i el pobre s’ha espantat més que nosaltres. Amb els nervis i l’emoció hem pogut gravar-lo durant 3 segons amb la càmera, però la vivència de tenir un bitxo així davant nostre ha sigut genial.
 
 
Vista de la ciutat d’Utoro                                                                                     També hem pogut veure un munt de cèrvols.
   
 
 
Que bo és el sushi!!!!
Anuncio publicitario

Publicado por BonaVida

Pasión por conocer mundo y la fotografía, en la web mostramos información de rutas y viajes www.salydescubre.com Bojos per voltar pel món i la fotografia, a la web mostrem informació de rutes i viatges www.bonavida.cat

2 comentarios sobre “PARC NATURAL DE SHIRETOKO

  1. LA pinta del sushi ès espectacular, dissabte anem a Bcn a un japonès, però tè la pinta de no sè igual. L?experiència del bitxo suposo impactant. Per cert que tal porteu el "jet lag", pel que podem veure el tema de l’idioma ès força complicat, però que us aneu ensortint, suposo tindreu mil i una historietes al respecta. Trobeu menjar europeu facilment, o americà o pasen directament del tema. Sorry el Joan em solicitar, see you soon.

  2. Carai quines vistes desdel parc no? I per un moment quina por! Crec que m’hauria encongit al veure l’animal o em quedaria per un moment sense respiració, però esteu fets uns cracs amb tot!!!!

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: