DIA 38. Ja som a casa, carregats de records i fotos.

16 hores de vol, amb una paradeta tècnica a Milà i arribem a l’aeroport de Barcelona. Què dur és tornar d’un viatge! I què dur és pensar que ens queda, almenys, tot un any per tornar a marxar de vacances! Au, a agafar el mapamundi i a pensar en possibles destinacions noves… Però que no s’acabi la Bona Vida!!!

2010-12-03_13-27-09 (1)

Anuncio publicitario

Publicado por BonaVida

Pasión por conocer mundo y la fotografía, en la web mostramos información de rutas y viajes www.salydescubre.com Bojos per voltar pel món i la fotografia, a la web mostrem informació de rutes i viatges www.bonavida.cat

5 comentarios sobre “DIA 38. Ja som a casa, carregats de records i fotos.

  1. Per cert, això és la sortida d’emergència, no?
    Vinga ja podeu anar tornant que el país està fatal. Estem en crisi i vosaltres deixant la pasta ‘por ahí’. Algú ho havía de dir!

  2. Hola!

    Sóc una amiga de la Rosa i el Cris (que veu conèixer a NZ). Primer de tot felicitar-vos pel vostre blog, és molt maco. Bé, també volia demanar-vos un favor. Estic fent un bloc amb wordpress, i m’agrada molt la plantilla del vostre, pq és ampli, em podeu dir quin model és? Moltes gràcies.

  3. Hola Mafaldadespeinada!!!!
    Gràcies pel comentari. Aquest és el primer bloc que fem amb wordpress, i vam triar el tema: Twenty Ten. La veritat és que és difícil decidir-se per una plantilla determinada, però finalment ens va agradar aquesta.
    Tens pensat visitar també Nova Zelanda?? Ànims!!

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: