8 octubre 2009

POSTALETES DE HOKKAIDO

Avui deixem l’illa de Hokkaido. Quina pena!! Ens ha agradat molt i hem vist paisatges realment bonics. De moment, hem tingut molta sort perquè hem anat esquivant el tifó que passa pel Japó aquests dies. Tot i així hem vist dies de sol, pluja i neu. A més, tenim poques hores de llum, ja que a les 17h ja se’ns fa fosc.

Sort que hem descobert els “onsen”, els banys calents japonesos. Abans d’arribar, pensàvem que potser faríem com a molt un per fer la gracieta, però li hem agafat el gustillo i sempre que podem entrem en un. Son muy limpios estos japoneses!!!

Us pengem unes fotillos de natura:

Anuncios

Join the conversation! 5 Comments

  1. Que tal parelleta, ja veig que feu com el Litu, aprofiteu fotos de llibres i ens envieu una còpia. Crec que un càmara expert no pot deixar escapar una oportunitat comn la de la Cristina rematant en planxa. Els paisatges estan molt bè, suposo torneu a la city.Ta luegooorrrrr

    Responder
  2. Hola que tal, sòc el sense nom, Joan,no sè perquè unes vegades posa el nom i d’altres no, això de la tecnologia….Ja veig que el tema dels banys l’hauríeu d’importar. No puedorrrrr..

    Responder
  3. Hola fistrooooo!!!! Nosotros ya sabemos quien eres, pero veo que el resto de la gente que lee el blog no lo tenía claro. Es cierto que apareces con la etiqueta de Sense nom, y te da un cierto aire de misterio. El viaje ya ves, perfecto. Esto es alucinante, y lo de no entender a la gente es casi divertido (a veces…). Si nos quedamos 3 meses más te aseguro que pillo el idioma. Aún no volvemos a la ciudad. En Toquio ya estuvimos 5 dias y volvemos el sábado para recoger las maletas. Hemos ido de mochileros por la isla del norte. Después iremos al centro de la isla, a los llamados Alpes Japoneses. También es montaña y templos sagrados. Luego iremos al sur y acabaremos en Kyoto, que dicen es la ciudad más chula de todo Japón.Saludos!!!!!

    Responder
  4. Eiii gràcies per donar-nos bones notícies! Ja pensavem en vosaltres i el tifó!

    Responder
  5. Les fotos són impressionants! Sou la monda.PetonsLa Sabanés

    Responder

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

About BonaVida

Ens encanta viatjar, la fotografia, la cuina... i la bona vida! I de postres: compartir-ho amb tothom!!!! www.bonavida.cat Nos encanta viajar, la fotografía, la cocina ... ¡y la buena vida! Y de postres: ¡compartirlo con todo el mundo! www.salydescubre.com

Categoría

Japón_

Etiquetas

, , , ,