Alguna vegada, mentre prepareu la ruta d’un viatge, segur que us heu imaginat com us ho passareu al país que voleu visitar. Només cal somiar despert una mica, i ja et veus passejant per la ciutat que llegeixes a la guia, o conduint per les carreteres que estàs estudiant al mapa, o fotografiant els animals que has vist en algun vídeo… La imaginació es dispara, i ja et comences a fer una idea de com seran les teves vacances abans de sortir de casa.

Nosaltres vam provar de fer un petit experiment (com ens agraden aquestes freakades!) i vam decidir fer un vídeo de la nostra ruta per Nova Zelanda, com si es tractés del trailer d’una pel·lícula. És a dir, com si al veure-ho, nosaltres mateixos ens expliquéssim què ens trobarem al visitar aquell país tan meravellós.

Com sempre diem: utilitat cap ni una, però ens ho passem de conya!!

Anuncios

Join the conversation! 4 Comments

  1. M’encanta nois!!!! Molt bona feina 😉

    Responder
  2. Me encanta el montaje del vídeo, imágenes espectaculares!! Una pena que no os entienda 😦

    Responder
    • Nos encanta que te guste el video Tevatellaeva, aunque sentimos mucho que no entiendas lo que decimos. Cristina y yo hablamos entre nosotros en catalán y la verdad es que cuando creamos el blog, nunca imaginamos que alguien de fuera de Cataluña lo leyese algún dia.
      Te agradecemos el esfuerzo de mirarte un video en otra lengua. Básicamente hablamos sobre lo que nos encontramos durante la ruta por Nueva Zelanda y las zonas que visitamos…
      Gracias por tu comentario!!

      Responder

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

About BonaVida

Ens encanta viatjar, la fotografia, la cuina... i la bona vida! I de postres: compartir-ho amb tothom!!!! www.bonavida.cat Nos encanta viajar, la fotografía, la cocina ... ¡y la buena vida! Y de postres: ¡compartirlo con todo el mundo! www.salydescubre.com

Categoría

Nueva Zelanda, Opiniones

Etiquetas

, , ,